データ保護規制に基づき、プライバシーポリシーを更新しています。個人情報保護方針を見る ›

相互接続された企業の競争力

To drive growth in today’s digital economy, organizations must re-architect IT, interconnect key service providers and end users at the point of engagement – the edge. This paper explores the impact to business and how enterprises can adapt to changing IT needs.

概要:

  • 世界にわたるIT展開の中で、企業がこれらの新たなビジネスチャンスと「どこで」相互接続すればよいかを説明します。
  • 価値の創造は、顧客やパートナーとのポイントオブエンゲージメントで行われ、ポイントオブエンゲージメントがエッジを定義します。
  • アプリケーション、サービス、データの統合や中央集中化に関する従来の主張は今や時代遅れです。

The goal is to maximize presence and create value at the point of engagement, while not underserving the digital needs of the audience.

ダウンロードリクエスト:

関連リソース

導入事例

CDMスミス社

世界に160箇所の事務所を構えるコンサルティング、エンジニアリング 事業会社であるCDM Smithは、エクイニクスの協力のもと、それまでのアーキテクチャを転換し、ハイパフォーマンスグローバルネットワークを構築しました。その結果、パフォーマンス、セキュリティ、総合的なROIを含む、多くのレベルにおいて大幅なビジネス上のメリットを...

ホワイトペーパー

不可能を可能に変える

Enterprises are waking up to the fact that legacy architecture is the root cause of persistent IT problems. This whitepaper shows how forward thinking organizations are leveraging new architectures, with interconnection at their core, giving them the ability to solve a range of those problems all...

Twitter

この内容をシェアする

Facebook LinkedIn Google+ Twitter 追加する

お問い合わせ:

電話でのお問い合せ

営業:03.5657.1300
サポート:+813.4520.8118

03.5657.1300