導入事例:BrightRoll

BrightRollは、ビデオアドエクスチェンジをEquinixデータセンターに配置し、パブリックインターネットを回避して直接エクスチェンジ参加者と相互接続することで、テクノロジーインフラストラクチャを拡大しました。これによって、レイテンシーが大幅に低減し、エクスチェンジにおける取引のマッチング率が高まり、全参加者にとってのビジネス機会と売上が向上しました。

関連リソース

ビデオ

BrightRollの導入事例

As the largest independent video advertising platform, BrightRoll wanted to create an RTB solution for didgital video ads that minimizes data latency between bidders and the exchange. By colocating its platform in Equinix data centers, the company was able to take advantage of the facilities’...

関連ページ

広告

According to an eMarketer survey on programmatic advertising, in the U.S. alone, desktop display, mobile and video ad sales in real-time bidding (RTB) are projected to rise from $4.3 billion in 2014 to $18.2 billion by 2018. To increase your share of this fast-growing advertising market, it's...

Twitter

この内容をシェアする

Facebook LinkedIn Google+ Twitter 追加する

お問い合わせ:

Reach us by Phone

電話でのお問い合せは
営業:+81.3.6402.6970
サポート:+81.3.4520.8118

+81.3.6402.6970
お問い合わせ